wtorek, 6 sierpnia 2013

Który wybrać ?

Siemano :D

Zdjęcie zrobione parę miesięcy temu z Sylwią :d

Upał. Olbrzymi upał. Teraz już lepiej, ale i tak wytrzymać nie można, a jak u Was? Trzy godziny temu byłam w mieście na z Kasią na rowerze, w poszukiwaniu aparatu dla mnie. Zdecydowałam się na duży aparat kompaktowy, o którym istnieniu dowiedziałam się od Tyynki ( tyynka.blogspot.com ). Jestem początkującym fotografem i słyszałam, że dla amatorów lepiej nie wybierać lustrzanki. No ale jest problem, który wybrać ? Pomyślałam, że może Wy mi doradzicie w wyborze. W najbliższych mi sklepach znalazłam takie jak :

  • Canon PS-SX500
  • Olympus SP-821
  • Fuji S4500
  • Nikon Coolpix L820
  • Olympus SP-820
  • Samsung EC-W8100
  • Olympus SP-620
  • Fuji HS25
  • Fuji S2980
  • Olympus SP-720UZ
 No więc widzicie, że wybór jest duży, to są jedne z najbardziej popularnych aparatów kompaktowych. Który polecacie dla mnie ? - Początkującego fotografa. Może polecicie mi swoje aparaty?

1 komentarz:

  1. zdecydowanie polecam Fuji film S2980!
    sama go mam i jestem zadowolona :>

    OdpowiedzUsuń