poniedziałek, 5 sierpnia 2013

18-stka

Powiem Wam, ze impreza udana :D."Dj-owanie" z kuzynką (w naszym wypadku wybieranie piosenek ) i nagle cała sala zaczęła tańczyć :P. Niestety nie udało mi się nagrać sali przed i po zabawie. ponieważ goście zostali dłużej niż się spodziewałam ;[. Siostra złapała mnie na przygotowaniu się do imprezy na zdjęciach xd, w łazience, ale zawsze spoko :P
Po zabawie ( o 5.00 ) zrobiłam zdjęcie "magicznemu kubłowi"...


pełnego...
resztek po jedzeniu xd. Rzygać mi się chciało jak na to patrzyłam, ale dla kur ( czyt. cipciaków ) mojego dziadka to był raj na tydzień :P

Miałam wrzucić zdjęcia w sukience, ale wzięłam stary aparat i zdjęcia wyszły fatalne.

Wspomniałam w ostatnim poście o melanżu w innym stylu. Wczoraj nie zdążyłam, ale były poprawiny 18-stki, ale tym razem przyszła rodzina,a o ósmej ( z opóźnieniem ) pojechaliśmy na koncert :D, ale o tym napiszę kiedy indziej, bo chciałabym załączyć zdjęcia i filmiki, które ma na komórce moja przyjaciółka.
a teraz pytanie....
Jaki dobry aparat polecacie z funkcją kamery ( ewentualnie bez ) ? - proszę o linki :)




2 komentarze:

  1. Pytałaś jaki ja mam aparat - zywczajny Kodak easyshare Z5010 . To nie jest lustrzanka , tylko duży kompaktowy ;)
    A rolki są zakupione w Tesco , jakiś rok temu i nie mam pojęcia z jakiej są firmy :c
    18, ale masz fajnie *_*

    tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń