poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Festyn, shopping i takie tam...


Hejka ! Nie wiem dlaczego, ale zrobiłam krótką przerwę w blogowaniu, ponownie. W sobotę byłam na festynie z dziewczynami i pierwsze co tam zrobiłam to pobiegłam na kucyki :P. Chociaż byłam za stara, za wysoka i na pewno za ciężka, biedny konik musiał przewieźć mnie dwa kółka + jedno gratis ^^, przechadzając się na trawce, której nie mógł jeść.( Zła jakość bo zdjęcie z telefonu ).
Nie wiem co tu się stało, ale zrobiła się dziura i nie jestem w stanie tego naprawić :/




Później poszłam jeszcze na dmuchaną zjeżdżalnie i wymęczyłam się wchodzeniem na górę tak jak po półgodzinnym bieganiem XD. Powinni wybudować takie mini expresowe  windy :P, jak myślicie ? Lubicie się 'bawić' na takich dziecinnych rzeczach ? Heh, bo ja uuuwielbiam!

Shopping
Dziś rano byłam na zakupach z Sylwią. Kupiłam sobie parę rzeczy :

Kokardka ( której po chwili wsuwka się zepsuła )

Spódnica

Koszula z wyciętymi rękawami z koronką
Strój kąpielowy



kokardka - ?
spódnica - z chińczyka xd
koszula - Texas club
strój kąpielowy - Diana







4 komentarze:

  1. To wszystko zależy od firmy.

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kokardka *.*
    http://jasminstoryx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hej zapraszam na tego bloga :) jestem tam dminką it a my live :) moje posty? to pod tytółem hmnn oraz domowe spa zapraszam w imieniu moim i innych :) http://hooliidays.blogspot.com/


    fajna spódniczka ta rózowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się koronkowa koszulka :)

    OdpowiedzUsuń