środa, 7 sierpnia 2013

Praca :P

Hejka ^^

Uff..... co za dzień. Nawet jeszcze cały nie minął, a i tak dużo zdążyłam zrobić :P. Rano tata obudził mnie, bo musiałam pojechać do szpitala na badanie krwi. Przyzwyczaiłam się do kłucia ręki, bo chodzę co dwa miesiące, a jaka jest Wasza reakcja na pobieranie krwi ? Najgorsze co tam było według mnie to czekanie w kolejce = 45 minut grania na telefonie. Jak wróciłam mama wzięła mnie do tunelu pozrywać gipsówkę, bo chciałam zarobić trochę pieniędzy na nowy aparat ^^.Jakie są Wasze pomysły na zarabianie dla nastolatek/nastolatków? Słyszałam o roznoszeniu ulotek, ale to od 16 lat... chociaż słyszałam, że czasami 12-latki roznoszą po mieście. Próbowaliście już ? W jakich sklepach lub firmach można zacząć popracować?
O pierwszej jadę na park linowy z dziewczynami postaram wrzucić parę zdjęć ( jeśli w ogóle pojadę xd )

6 komentarzy:

  1. ja nie mam nic do pobierania krwi ;p jestem też , niestety, przyzywczajona. Dołączam do obserwowanych - jako 1 :D. Miło jak zaobserwujesz ;)) www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie boje sie igiel nie ma w tym nic strasznego, szczepionki czy pobieranie krwi nigdy sie nie balam. Slyszec mozna duzo rzeczy a dowiesz sie jak pojdziesz do jakiegos sklepu i zapytasz czy nie chca kogos do ulotek jak nie to czy wiedza czy ktos potrzebuje i tyle ;)

    zapraszam: http://donnatellaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  3. spoko zdjęcie. w przyszłości akurat mam zamiar oddawać krew, a jaka będzie moja reakcja - nie wiem xD
    lubię te lody. c:
    Pozdrawiam,
    ~sorrow

    zapraszam na art-bloga:
    http://prince-of-sorrow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcie :) Ja co do pobierania krwi to nie rusza mnie to :) Odwracam głowę w drugą stronę i już! CO do zarabiania to właśnie ostatnio czytałam jakiś artykuł na ten temat i dobrym rozwiązaniem na zarobek jest pomaganie sąsiadom np. wyprowadzanie psów albo zajmowanie się ich dziećmi. Na inne prace chyba trzeba poczekać do 16 ;)

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaach, ja mam niby 16 lat, ale ciężko bardzo zdobyć pracę na ulotkach. przynajmniej w mojej okolicy. Jest masa chętnych, naprawdę masa!
    Niby można jeszcze zbierać owoce/warzywa latem, ale wiadomo, że to tylko przez krótki czas.
    :(

    http://jagodove-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow.! you look so cute while eating ice cream.

    OdpowiedzUsuń