sobota, 3 sierpnia 2013

Przygotowania ^^

Hej ;^

       Napiszę Wam teraz troszku (lubię tak mówić xd) o mojej rodzinie. Mam dwie siostry. Młodszą, która w tym roku skończyła 9 lat i starszą, która od dwóch dni jest już pełnoletnia. No i co się z tym wiąże ? IMPREZA :D ! - I to niezwykła, bo podwójna :P. Mam kuzynkę ( od strony mamy ), która miesiąc temu też skończyła 18 lat, więc we dwie wymyśliły, że zrobią podwójną 18-stkę. Według mnie to był extra pomysł, bo przynajmniej jest to coś oryginalnego...innego.
Zabawa jest dzisiaj, a wczoraj do nocy siedzieliśmy na sali, ustawialiśmy krzesła, nadmuchiwaliśmy balony ( masakra kurde już po pięciu balonach miałam dość, a było ich ponad 200 -,- ). Balony też były inne (nie wszystkie kolorowe), bo miały tylko dwa kolory: pomarańczowy i biały (pasowały do sali ^^ ).

A że na niektórych balonach był napis jakieś firmy musiałam to jakoś zakryć. Zabawa w Picasie i powstały potworki ^^


Tu wampirek ( prawie jak Robert Pattinson xd )
I cyklop :P

A tu sesja fotograficzna chipsów i popcornu....

te 15 paczek będziemy wżerać z moją kuzynką ( tym razem od strony taty ) przez ten cały czas ^^ Mniam.



Jutro postaram się wrzucić nagranie jak wyglądała sala przed przyjściem gości ( a jak mi się uda to też po xd ). W niedzielę kolejny melanż, ale w innym stylu :D. Napiszę Wam wszytko dokładniej w poniedziałek :3


   

6 komentarzy:

  1. Hehe to udanej zabawy życzę ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie to wygląda. Przeróbki balonów rozwaliły mnie :D

    Życzę miłej zabawy i czekam na nagranie.

    http://green--and--blue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mi narobiłaś ochoty na chipsy*,*

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też się zachciało tych chipsów♥

    thisisredfox.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwujemy? Daj znac u mnie :)
    Buziaki ;*

    »Annffashion«
    http://annffashion.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. To Życzę miłej zabawy i czekam na nagranie ;))
    Zapraszam :
    http://natalijafashion.blogspot.com/ + Liczę na obs :) odwdzieczę się :)

    OdpowiedzUsuń