piątek, 2 sierpnia 2013

Nie poddaj się, bądź silna, bądź sobą :3

Hejoo
Never give up, be strong, be yourself - to moje motto życiowe, które ma na zadanie "umacniać" mnie w trudnych chwilach, "pomagać" w problemach, a teraz będzie dopingowało mnie w prowadzeniu tego bloga ^^.
              To o czym będę tu pisać?

Na to, pytanie sama nie mogłam odpowiedzieć, ale mnie olśniło ;D. Po co mam się ograniczać do jednej rzeczy jak mogę zrobić więcej? Pomyślałam więc, że będę pisać o życiu. Moim życiu. [nie] Zwykłej nastolatki, o moich zainteresowaniach, przygodach, przyjaciołach i problemach...Oczywiście liczę też na Waszą opinię, więc piszcie wszyscy jakie pomysły wpadną Wam do głowy na 'ulepszenie' mojego bloga, a także co chcecie o mnie wiedzieć ( a uwierzcie jest tego duuużo xd ). Piszcie w komentarzach i na >>moim asku<< :3

And this is me ;d






A jakie jest Wasze motto ?  odpowiedzi w kom ;3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz