wtorek, 6 sierpnia 2013

Moja pasja :3

Hejka :D

Dziś o 11.00 pojechałam na trening. Trenuję Judo, według mnie jest to najmniej brutalna sztuka walki. Ten trening ( zazwyczaj nie mamy treningów na wakacjach ) miał na celu przygotować nas do pokazu przy Kauflandzie ( staramy się o sponsoring dla naszego klubu ).No koniec przynudzania :P. Z dziewczynami przygotowywałyśmy układ akrobatyczny, który trochę nam nie wychodził xd. Robiłyśmy figury typu:


W tym powyżej jak chłopak po lewej ( ten przechylony, na którym stoi inny ) trzyma go na ramionach, to u nas na rękach i ta osoba wyżej jest w poziomie ( nie wiem czy zrozumieliście, trudno wytłumaczyć xD )
A wy co o tym myślicie ? Znacie jakieś inne figury ? Piszcie w komentarzach ;) ( a i wciąż czekam na odpowiedzi dotyczące dobrych aparatów )

1 komentarz:

  1. Trenujesz judo ? Ale fajnie : D Fajne te figurki, ale wbrew pozorom bardzo trudne : / Pamiętam jak robiłam podobne z koleżankami na zajęciach :)

    zapraszam:
    http://kama-moja-historia-thinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń