niedziela, 1 września 2013

Pożegnanie

Hejka! Nie pisałam już przez 5 dni, bo nie miałam humoru. Napisałam też przed wyjazdem, że spróbuję go Wam opisać, ale też nie wiem co z tym będzie... Tak jakoś nic mi się nie chce ;P. Też tak macie przed rokiem szkolnym ? Bardzo się boję jutrzejszego dnia, ponieważ to będzie pierwszy dzień w nowej szkole. Idę do pierwszej gimnazjum, na profil matematyczny :P. Z mojej starej klasy poszło też na ten profil 3 chłopaków i niestety żadna koleżanka ;(. Nie znam tam prawie nikogo oprócz przyjaciółki Kasi (z judo), która zdecydowała się pójść tam gdzie ja :D. Moja mama twierdzi, że razem 'rozniesiemy' tą klasę i nie mogę się z nią nie zgodzić :P. No to papa wakacje witajcie książki, nauczyciele, nowe przedmioty... :(.
Mam zamiar kupić sobie plecak w stylu retro, tylko nie mogę się zdecydować, który ładniejszy ;P
Plecak nr 1


Plecak nr 2
Czekam na Wasze opinie ;)
A tu macie jeszcze dwa nominowane blogi:
www.annfashion.blogspot.com
www.i-am-weeeeronika.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz